Warsztaty dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych
Pragniemy, aby uczniowie Polskich szkół budowali relacji
na silnym fundamencie osobowości.
Żyjąc w świecie pełnym pięknych zdjęć na Instagramie, udowadnianie sobie i innym, kogoś kim nie jesteśmy, brak zrozumienie z powodu pandemii oraz strach spowodowany wojną gromadzi w młodych ludziach choć ucieczki od rzeczywistości.
Ta ucieczka nie tylko objawia się wysokim poziomem stresu (ilość kortyzolu w mózgu), brakiem koncentracji, gorszymi ocenami w szkole i myślami samobójczymi. Jednak coraz częściej przejawia się niską samooceną przekładaną na mobbing jak również agresję w kierunku rówieśników.
Jak często jako opiekun, nauczyciel, dyrektor zastanawiasz się,
czego brakuje dziecku w drodze do bycia w pełni szczęśliwym człowiekiem?
Być może nie zauważasz pewnych elementów w relacjach dziecka z rówieśnikami. I zamiast działać, tylko przyglądasz się, jak wychodzi do i wraca ze szkoły, siada do lekcji, gier, idzie na trening i kładzie się spać, wchodzi do klasy, wyciąga zeszyt, przeszkadza na lekcji lub milczy.
Koniec ze stagnacją!
Pragniemy wesprzeć Cię w tej drodze i poprowadzić warsztaty dla uczniów “Samoakceptacja w budowaniu relacji społecznych”, które pomogą młodemu człowiekowi nabrać pewności siebie i odnaleźć się w społeczności, (która zarzuca na niego pewne normy społeczne), po to aby zaczął żyć życiem, na jakie zasługuje i dążył do marzeń, których pragnie.
Rodzicu, Dyrektorze, Nauczycielu, poszukiwania zakończone!
Przed Tobą stoi najlepsza odpowiedź na to, jak wspierać relację w szkole oparte na szacunku i akceptacji.
Na warsztatach “Samoakceptacja w budowaniu relacji społecznych” poruszane są takie zagadnienia, jak:
Wpływ relacji z innymi na obraz siebie
Pewność siebie cienką ścieżką do arogancji i chamstwa
Zdrowa samoocena w życiu codziennym
Czym jest akceptacja; jak możemy zaakceptować siebie i okazać akceptację innym ludziom? (Np. wzajemne wsparcie, zamiast porównywania).
Kto za tym stoi?
Anna M. Piaseczna
Twórca metody i założycielka Free Mind of Child, współautorka programów Free Mind of Child, trener rozwoju osobistego, terapeuta i autorka książek o tematyce relacji, wychowywania i wydobywania potencjału, m.in. książki “Dziecko z potencjałem”.
Ukończyła kierunek Pedagogiczny na Uniwersytecie Łódzkim oraz kierunek o specjalizacji Terapeuty Uzależnień. Kolejno swoją wiedzę z procesów rozwojowych doskonaliła w Akademii Psychologii Terapeutycznej.
Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała w Szpitalu Psychiatrycznym w Łodzi, na Komendzie Wojewódzkiej w Łodzi “Niebieska Karta”, prywatnych i państwowych placówkach edukacyjnych oraz własną praktyką zawodową.
Od 2015 roku realizuje swoje działania w Wielkiej Brytanii szkoląc kadry pedagogiczne, rodziców oraz osoby pracujące z dziećmi m.in. lekarzy czy pielęgniarki.
Justyna Herman
Twórca projektu Mental Camp Free Mind of Child, współautorka programów Free Mind of Child, współautorka książek i gier dla dzieci, terapeuta, trener szybkiego czytania i neurodydaktyki.
Ukończyła kierunek Pedagogiczny z Wychowania Fizycznego i Zdrowotnego na Kolegium Nauczycielskim w Zgierzu oraz Uniwersytecie Łódzkim.
Swoją wiedzę mentalną doskonaliła na Akademii Trenerów Mentalnych.
Dodatkowo ukończyła liczne kursy i szkolenia pracy z dziećmi, rodziną i pracą z dorosłymi.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w Szkołach Podstawowych, fundacjach, w Free Mind of Child oraz własną praktyką zawodową (praca z dziećmi dotkniętymi chorobą nowotworową, spektrum autyzmu czy medalistami sportowymi).
Kilka słów od…
Założycielki Free Mind of Child
„Potencjał decyduje w dużej mierze o osiągnięciu przez dziecko poziomu szczęścia i spełnienia marzeń. Aby uwolnić potencjał, dziecko potrzebuje mieć w swoim otoczeniu dorosłych, którzy otworzą mu furtki do odkrywania swoich możliwości”
Uczestników w kursach w 2021 roku
Certyfikowanych trenerów
Programów autorskich
Powstanie Free Mind of Child w Szkocji
Kontakt
Telephone: +48 733 920 200
Email: sekretariat@freemindofchild.pl
Biuro czynne: Poniedziałek – Piątek 8:00 – 16:00